總瀏覽次數: 420526 / 今日瀏覽次數: 507
本港地區今晚及明日天氣預測大致多雲,間中有驟雨及幾陣雷暴,明日稍後驟雨逐漸減少。氣溫介乎26至30度。吹和緩至清勁偏南風。
Close

西貢沙灘推介:

Google Map Links, pls click here

小篇整咗個西貢遊船河熱門可去既沙灘地點Google Map版, Click 入去架船仔icon 仲可看到小篇個人覺得的水清質素評級, 以後大家去遊船河識得叫船長去邊個灘啦 A-E (A為最隹, E為最差) 西貢大浪灣那邊嗰三個灘真是冇得輸, 尤其是西貢咸田灣和大灣、不過由西貢碼頭去就好鬼遠, 如租船多數都要加油錢船家先肯去、 最好出發前同船家傾好曬先, 同埋船程都會耐咗、玩嘅時間相對就小咗d 啦!

大浪西灣是香港最漂亮的沙灘之一,上面亦有餐廳士多等補給、曾被選為「香港十大自然勝景選舉」第一名,沙灘上設有士多,遊人可以稍事休息。

另一邊就係大灣和鹹田灣啦,比起大浪西,鹹田灣的水更清,沙更幼,不過由於冇任何小島隔住並對正大海洋,相對凹咗入去嘅大浪西、大灣嗰邊就比較大浪啦。

小篇推介西貢必去沙灘:
第一位: 大灣 / 咸田灣 ( 超清水、香港馬爾代夫)
笌二位: 大浪西灣 (水清沙幼)
第三位: 白腊 / 浪茄 / 南風灣 / 甕缸
第四位:餘下既灣

總括: 越近市中心嘅海灣、水質都係會差d 嘅、亦由於距離和油費嘅問題、遊船河既船家多數會選擇較近市中心嘅海灣為目的地、大家留意一下啦





Close